Jak mi může efektivní a moderní webová stránka pomoci v podnikání?
Nejčastěji jsou to 3 oblasti:
O podrobnostech o přínosu webové stránky píšu ve svém článku, který naleznete zde.
Teď se podíváme na pojmy, které jsou s webem spojeny:
Cílem SEO je získat ve výsledcích vyhledávání co nejlepší pozici. Návštěvnost stránky značně stoupne, pokud se váš web objeví mezí prvními ve vyhledávání, ale už nestačí jen mít v textu obsažena klíčová slova, algoritmus googlu je mnohem složitější.
Cenné body vám přinese i to, když je stránka přizpůsobena na mobilní zařízení, je zabezpečená a přináší vysokou konverzi. Ale i to stačit nemusí. Jak tedy postupovat?
Mé doporučení je takové, abyste se vžili do svého návštěvníka a poskytli mu to nejlepší, co máte k dispozici. S tímhle postojem máte šanci uspět. Stále měřit a analyzovat chování návštěvníka a dát mu přesně to, co chce.
Jak už název napovídá, platíte pouze za proklik na vaší reklamu. Pod PPC reklamou si můžeme představit reklamy ve vyhledávačích, na facebooku nebo v podobě bannerů. Velmi efektivní je využití v remarketingu, kdy se vaše reklama objevuje uživateli, který vaší stránku navštívit a opustil.
Výhodou PPC reklamy je vysoká účinnost, vynikající cílení, měřitelnost a flexibilita.
Psaní textů, ať už na vaše webové stránky nebo si nechte napsat e-book, který následně vyměníte návštěvníkovi například za emailovou adresu.
Jaké jsou výhody, když Vám napíše text profesionál?
Nejde jen o gramatiku, která by mohla pokazit celkový dojem z vaší prezentace, ale i o uspořádání textu, použití vhodných slov, která pozitivně působí na čtenáře a použití vhodných klíčových slov, pomocí kterých se můžete dostat výše ve vyhledávání.
Máte již vytvořenou webovou stránku a chcete ji zdokonalit, abyste dosáhli vyšší efektivity svého webu?
K tomu slouží UX analýza, pomocí které zjistíte, jak se chovají návštěvníci na vaší webové stránce, na co klikají, co je zajímá, jaká barva tlačítka přináší vyšší konverzi a co je pro ně naopak těžce dohledatelné?
Po analýze získáte přesné instrukce, co a jak zlepšit, aby váš web přinášel lepší výsledky než doposud.