+420 604 166 328Havlíčkova 13, Praha
Chci konzultaci zdarma

BLOG
Poslední články z blogu

Všechny články
Žádný aktuální záznam není k dispozici.

Horní menu

Drobečková navigace

Úvod > Efektivní webová stránka

Efektivní webová stránka

 Jak mi může efektivní a moderní webová stránka pomoci v podnikání?

 Nejčastěji jsou to 3 oblasti:

  • brand
  • čas
  • peníze

 O podrobnostech o přínosu webové stránky píšu ve svém článku, který naleznete zde.

 

 Teď se podíváme na pojmy, které jsou s webem spojeny:

 

 SEO (Search Engine Optimatizion, optimalizace pro vyhledávače)

 Cílem SEO je získat ve výsledcích vyhledávání co nejlepší pozici. Návštěvnost stránky značně stoupne, pokud se váš web objeví mezí prvními ve vyhledávání, ale už   nestačí jen mít v textu obsažena klíčová slova, algoritmus googlu je mnohem složitější.

 Cenné body vám přinese i to, když je stránka přizpůsobena na mobilní zařízení, je zabezpečená a přináší vysokou konverzi. Ale i to stačit nemusí. Jak tedy postupovat?

 Mé doporučení je takové, abyste se vžili do svého návštěvníka a poskytli mu to nejlepší, co máte k dispozici. S tímhle postojem máte šanci uspět. Stále měřit a   analyzovat chování návštěvníka a dát mu přesně to, co chce.

 

 PPC (Pay Per Click, platba za kliknutí)

 Jak už název napovídá, platíte pouze za proklik na vaší reklamu. Pod PPC reklamou si můžeme představit reklamy ve vyhledávačích, na facebooku nebo v podobě   bannerů. Velmi efektivní je využití v remarketingu, kdy se vaše reklama objevuje uživateli, který vaší stránku navštívit a opustil.

 Výhodou PPC reklamy je vysoká účinnost, vynikající cílení, měřitelnost a flexibilita.

 

 Copywriting

 Psaní textů, ať už na vaše webové stránky nebo si nechte napsat e-book, který následně vyměníte návštěvníkovi například za emailovou adresu.

 Jaké jsou výhody, když Vám napíše text profesionál?

 Nejde jen o gramatiku, která by mohla pokazit celkový dojem z vaší prezentace, ale i o uspořádání textu, použití vhodných slov, která pozitivně působí na čtenáře a   použití vhodných klíčových slov, pomocí kterých se můžete dostat výše ve vyhledávání.

 

 UX (User eXperience)

 Máte již vytvořenou webovou stránku a chcete ji zdokonalit, abyste dosáhli vyšší efektivity svého webu?

 K tomu slouží UX analýza, pomocí které zjistíte, jak se chovají návštěvníci na vaší webové stránce, na co klikají, co je zajímá, jaká barva tlačítka přináší vyšší konverzi   a co je pro ně naopak těžce dohledatelné?

 Po analýze získáte přesné instrukce, co a jak zlepšit, aby váš web přinášel lepší výsledky než doposud.