V dnešní době je spuštění vlastního e-shopu velmi jednoduchou záležitostí. Máme k dispozici velké množství tzv. krabicových řešení, kde máte připravenou šablonu se zákadními funkcemi a jen ji naplníme svými produkty. Pokud však chcete e-shop individuálně rozvíjet, je lepší sáhnout po jiných alternativách a vytvořit si svůj vlastní e-shop na míru.
Mnohem větší výzva je optimalizace marketingu tak, aby byl váš e-shop ziskový. Je potřeba nacházet ty nejefektivnější cesty obchodního procesu. Základem je kvalitní emailing, který je nejziskovějším nástrojem e-shopů. Opakovaný nákup je mnohem méně nákladný, než stálé spoléhání se na nové zákazníky.
V e-shopech nemá marketing žádné limity a můžete si tak vybrat ze široké palety nástrojů, jak objednávky získávat.
Cílem je vybrat, nastavit a zdokonalovat cesty, které mají největší dopad na zisk e-shopu. Není žádoucí vytvářet pouze kampaně a být tzv. všude. K tomu, abychom naplnili kvalitní cíle, nám pomůže důkladně zpracovaná analýza dosavadních marketingovýchaktivit, analýza cílové skupiny, trhu, konkurence a produktů. Poté můžeme vytvořit strategii, která se bude opírat o data a vyhneme se tak metodě pokus / omyl.
Vytvořením strategie a následnou realizací však naše práce nekončí. K maximalizaci úspěchu je potřeba stále analyzovat a zdokonalovatprocesy tak, abychom dosáhli cílů, které si spolu předem stanovíme.
Přemýšlíte, jak začít s e-shopem nebo marketingem? Zanechte mi kontakt, já vám zavolám a společně navrhneme řešení, které Vás posune k cíli.