Firmy
- Co firmy nejčastěji chtějí? (případy dopadů, poté nástroje)
- Jakým způsobem dosáhnout? Je to o strategii. S čím vám můžou pomoct nástroje?
- Více zákazníků, lepší brand, více zaměstnanců
- Ideální cesta je taková a taková a můj přínos by byl takový
- Domluvte si se mnou call, vyplňte formulář a zavolám
Text pro korekturu
Nejčastější situace, které s majiteli firem a obchodními řediteli řeším, jsou možnosti týkající se vyššího obratu, vyššího zisku, vyššího podílu na trhu nebo zvýšení hodnoty firmy.
Jak takových cílů můžeme dosáhnout?
Jde především o kvalitně zpracovanou strategii na základě důkladné analýzy aktuálních procesů, cílové skupiny, trhu a dosavadních marketingových aktivit. Poté společně vybereme vhodné nástroje a vytvoříme cestu, která nás k definovanému cíli dovede.
Nejčastějšími příklady dopadů online marketingových aktivit bývají:
- Více zákazníků
- Více spolupracovníků
- Lepší brand
Nástrojů které lze vybrat k dosažení cílů, je mnoho a záleží vždy na individuálním posouzení a výstupech z analýzy, pro představu uvedu alespoň ty nejčastější:
- Kvalitní webová stránka s vysokým konverzním poměrem a kvalitním obsahem
- SEO a PPC
- Remarketingové kampaně
- Sociální sítě (FB, IG, LinkedIn, TikTok, YouTube)
- Webináře
- CRM
- Emailing
- Virtuální asistentka
Přemýšlíte, jaký nástroj a jakou cestu využít pro rozvoj vašeho podnikání? Rád vám pomůžu s marketingovou analýzou, tvorbou marketingové strategie a následnou realizací celého obchodního procesu.
Zanechte mi kontakt, zavolám vám a společně zjistíme, jestli naše spolupráce bude dávat smysl.
Reference Kontakt