Drobečková navigace

Úvod > Služby > Firmy

Firmy

  • Co firmy nejčastěji chtějí? (případy dopadů, poté nástroje)
  • Jakým způsobem dosáhnout? Je to o strategii. S čím vám můžou pomoct nástroje? 
  • Více zákazníků, lepší brand, více zaměstnanců 
  • Ideální cesta je taková a taková a můj přínos by byl takový
  • Domluvte si se mnou call, vyplňte formulář a zavolám

Text pro korekturu

Nejčastější situace, které s majiteli firem a obchodními řediteli řeším, jsou možnosti týkající se vyššího obratu, vyššího zisku, vyššího podílu na trhu nebo zvýšení hodnoty firmy.

Jak takových cílů můžeme dosáhnout?

Jde především o kvalitně zpracovanou strategii na základě důkladné analýzy aktuálních procesů, cílové skupiny, trhu a dosavadních marketingových aktivit. Poté společně vybereme vhodné nástroje a vytvoříme cestu, která nás k definovanému cíli dovede.

Nejčastějšími příklady dopadů online marketingových aktivit bývají:

  • Více zákazníků
  • Více spolupracovníků
  • Lepší brand

Nástrojů které lze vybrat k dosažení cílů, je mnoho a záleží vždy na individuálním posouzení a výstupech z analýzy, pro představu uvedu alespoň ty nejčastější:

  • Kvalitní webová stránka s vysokým konverzním poměrem a kvalitním obsahem
  • SEO a PPC
  • Remarketingové kampaně
  • Sociální sítě (FB, IG, LinkedIn, TikTok, YouTube)
  • Webináře
  • CRM
  • Emailing
  • Virtuální asistentka

Přemýšlíte, jaký nástroj a jakou cestu využít pro rozvoj vašeho podnikání? Rád vám pomůžu s marketingovou analýzou, tvorbou marketingové strategie a následnou realizací celého obchodního procesu.

Zanechte mi kontakt, zavolám vám a společně zjistíme, jestli naše spolupráce bude dávat smysl.

Reference Kontakt