Drobečková navigace

Úvod > Služby > Příspěvkové organizace

Příspěvkové organizace

  • Školy, domovy, školy
  • Co a proč mít, jak má vypadat web, zákony, reference
  • Chcete dobře prezentovat? Vyzdvihnout své proč? Proč se u vás lidem, občanům a studentům líbí
  • Pošlu vám ukázku redakčního systému a jak vypadá standardní web

Ať už zastupujete obec, školu, domov pro seniory nebo jiné organizace, které jsou podporovány státem, nejvíce vás pravděpodobně bude zajímat, jestli splňujete všechny legislativní prvky, které by vaše webové stránky měli mít. Pro doplnění uvedu alespoň odkazy na ty nejaktuálnější:

I když to tak v mnoha případech bývá, webová stránka by však neměla existovat pouze kvůli legislativě. Měla by být především přehledná, intuitivní a ovladatelná pro každého návštěvníka. Ať už je nejčastějším návštěvníkem webu občan, který chce mít přehled o aktuálním dění v obci, nebo student vybírající si školu, která ho připraví na budoucí praxi. Každý by se měl na webových stránkách dobře orientovat a rád se na ně vracet. 

Mezi nejoblíbenější nástroje webu patří aktuality s automatickým rozesíláním do emailů a kalendář akcí.

V ANTEE vám zajistíme jednoduchý redakční systém pro snadné ovládání webu, denní zálohování, technickou podporu, která je k dispozici každý všední den. A také legislativní podporu.

Podívejte se, jak vypadají weby, které jsme již vypustili do světa.

Reference

Marketing pro střední a vysoké školy

Jestliže máte vytvořený web s kvalitními podstránkami oborů, pak následuje proces, při němž byste měli dát o škole vědět potenciálním uchazečům. Mezi nejefektivnější nástroje patří sociální sítě, jako je Facebook, Instagram a TikTok. Na těchto platformách tráví dnešní mladí lidé většinu svého času a pokud na některé ze sociálních sítí zahlédnou i vaší školu, tak šance, že si k vám podají přihlášku, rapidně rostou. 

Dalším zdrojem potenciálních studentů může být vyhledávač, přes který vás zájemci o studium mohou vyhledat v případě, že hledají konkrétní obor ve svém regionu. 

Nejde však o to, zapnout jen „nějaké“ kampaně. Celý marketing by měl být postavený na dlouhodobé strategii, která je postavena na hodnotách školy a aktuálních preferencích studentů

S nastavením strategie, výběrem vhodných nástrojů a následnou realizaci vám rád se svým týmem poradím. Zanechte mi na sebe kontakt, ozvu se vám a navrhneme společně řešení, které podpoří Vaše cíle.

Kontakt